O nas
Polskie Centrum Edukacji jest placówką oświatową wpisaną jest do ewidencji szkół i placówek niepublicznych prowadzonej przez Biuro Edukacji m.st. Warszawy.
Prowadzimy szkolenia zamknięte na zlecenia poszczególnych instytucji
oraz szkolenia otwarte. Specjalizujemy się w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, prawa administracyjnego, konstytucyjnego oraz zamówień publicznych.
W tym
czasie z naszych usług skorzystali między innymi pracownicy
następujących instytucji:
- Miasto Stołeczne Warszawa,
- Ministerstwo Obrony Narodowej,
- Najwyższa Izba Kontroli,
- Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie
- Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
- Sąd Rejonowy w Koninie
- Główny Urząd Miar
- Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie
- Centralny Ośrodek Informatyki Statystycznej
- Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie
- Instytut Matki i Dziecka
- Polskie Centrum Akredytacji.
Możemy poszczycić się wyjątkową elastycznością w dostosowaniu programów szkoleń do indywidualnych potrzeb klientów. Podczas szkoleń realizowane są programy autorskie opracowane przez naszych wykładowców.
Współpracujemy tylko z najlepszymi: nasi trenerzy to prawnicy, psychologowie; specjaliści od lat zajmujący się prowadzeniem szkoleń branżowych.
Naszym klientom zapewniamy wysoki poziom nauczania, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, płatność po zakończonym szkoleniu oraz materiały dydaktyczne w cenie szkolenia.